Prisijunkite prie mūsų Telegrama kanalas, kad būtų atnaujintas naujienų aprėptis
Socialinė žiniasklaida vaidina gyvybiškai svarbų vaidmenį nekintiniuose ženklo projektuose, palengvindama dvipusį komunikaciją, puoselėdama prekės ženklo lojalumą ir kuriant bendruomenę per interaktyvų turinį, pavyzdžiui, apklausas ir bendrą vartotojų patirtį. Reaguodami į šias privalumus, daugelyje neginčijamų ženklų projektų buvo naudojami skirtingos technikos, įskaitant kasdienius atnaujinimus, kad užtikrintų stiprią pasitikėjimą. Šioje labai konkurencingoje arenoje šimpanzės tapo labiausiai vykdomu NFT projektu su 2,8 milijono sekėjų.
Šimperiai viršija socialinę žiniasklaidą
Anksčiau šią savaitę „Carls“, vienas iš aukšto rango kriptovaliutų ir nekonkuruojamų žetonų kolekcionierių ir tyrėjų, atliko trumpą analizę, kad nustatytų, kuris buvo labiausiai stebimas neinagrindinio ženklo projektas įvairiose socialinės žiniasklaidos platformose. Savo tyrime „Carls“ sujungė „Instagram“ duomenis, kuriuose yra +2 milijardų mėnesinių aktyvių vartotojų „Tiktok“, kuriam nuo 2025 m. Sausio mėn. Ir „YouTube“ yra ne mažiau kaip 1,59 milijardo pasaulinių vartotojų, kuriems nuo 2025 m. Turi daugiau nei 2,7 milijardo aktyvių vartotojų.
Šimpanzės
– „Carlitosway“ 🔺🇸🇬 TOKEN2049 (@Carlitoswa_Y) 2025 m. Rugsėjo 26 d
„Carls“ nustatė, kad „Chimpers“, retro stiliaus skaitmeninis kolekcionuojamas prekės ženklas „Ethereum blockchain“, pasižymintis ne vietine žetonų kolekcija, kurioje yra 5 555 anime įkvėptų, pikselių-meno personažų, kuriuos sukūrė „Pixel Artist Timpers“, yra labiausiai sekamas NFT projektas su daugiau nei 2,8 milijono sekėjų. Šimpai yra žinomi dėl savo „Retro“, „Pixel Art“ estetikos, gilios kraštotyros ir dėmesio skirtų pasakojimui „Web3“ erdvėje, kad būtų sukurtas prekės ženklas, kuris viršija NFTS į fizinius žaislus, komiksus ir kitus vartotojų produktus.
„Pudgy Penguins“, nekintamo prieigos rakto projektas, kuriame yra ribotas 8 888 PFP rinkinys, atsirado kaip antrasis labiausiai sekamas nekonkuruojamas ženklas, kuriame buvo daugiau nei 2,7 milijono sekėjų. „Pudgy Penguins“ yra žinomas dėl savo pertvarkos iš paprasto profilio paveikslėlio projekto į pasauliniu mastu pripažintą prekės ženklą, turintį ištikimą bendruomenę, išplečiant į realaus pasaulio produktus, tokius kaip NFT žaislai, parduodami pagrindiniuose mažmenininkuose, fizinių prekių kūrimą ir savo „Metaverse“, „Pudgy World“ kūrimą.
„Beanz“, nekonnibrėžta „Chiru Labs“ žetonų kolekcija, kurioje yra fiksuotas 19 950 anime tematikos PFP, esančių „Ethereum blockchain“ tinkle, pasiūlą, atsirado kaip trečiasis labiausiai sekamas NFT projektas socialinėje žiniasklaidoje, kurioje buvo 988 000 vartotojų. „Beanz NFTS“ yra žinomi dėl savo savitojo ir paprasto meno kūrinio, unikalių asmenybių ir išskirtinio vaidmens plečiant Azuki ekosistemą.
Kiti NFT projektai, vykstantys po „Beanz NFT“, sekančioje socialinėje žiniasklaidoje, yra „Cryosaurz“, nekinkluojama žetonų kolekcija su ribotu 10 000 NFT rinkiniu su 691 000 pasekėjų, „Azuki“, „NFT“ kolekcija, kurioje yra ribota 10 000 anime tematikos NFT, su 594 000 sekėjų, ir nuobodu „Ape Yacht Club“, „NFT“ kolekcija, kurioje yra ribotas Edition profilio, su 50 000.
Kaip socialinė žiniasklaida padeda NFT?
NFT projektai naudojasi socialine žiniasklaida, kad įtrauktų ir augintų savo bendruomenes, dalijantis atnaujinimais, erzindami lašus, vykdo konkursus ir skatina diskusijas tokiose geriausiose socialinės žiniasklaidos platformose kaip „X“, „Instagram“ ir „Tiktok“. Ši strategija padeda NFT projektams sukelti jaudulį ir lojalumą, leidžiančią jiems sukurti išskirtinę patirtį, apdovanoti ištikimus pasekėjus ir paversti atsitiktines socialinės žiniasklaidos linksmybes atsidavusiais bendruomenės nariais, kurie investuoja į projekto augimą.
Socialinė žiniasklaida taip pat palengvina prasmingą sąveiką, tokią kaip mėgstamos, akcijos, komentarai ir tiesioginiai pranešimai tarp vartotojų ir turinio kūrėjų, o tai savo ruožtu kuria NFT prekės ženklo žinomumą, skatina klientų lojalumą ir sukuria autentiškus ryšius su auditorija. Socialinė žiniasklaida suformavo daugelį NFT projektų, pirmiausia veikdama kaip gyvybiškai svarbi rinkodaros ir bendruomenės kūrimo platforma, skatindama paklausą ir darydama įtaką vertei skatinant ir įsitraukiant į kūrėją.
Susijusios NFT naujienos:
Geriausia piniginė – paįvairinkite savo kriptovaliutų portfelį
- Lengva naudoti, funkcionuojama kriptovaliutų piniginė
- Gaukite išankstinę prieigą prie būsimo „Token ICOS“
- KELIŲ KONCIJOS, KELIŲ VALNOS, NEMOKAMAI
- Dabar „App Store“, „Google Play“
- Stakas, kad uždirbtumėte „Native Token $ BEST“
- 250 000 ir daugiau mėnesinių aktyvių vartotojų
Prisijunkite prie mūsų Telegrama kanalas, kad būtų atnaujintas naujienų aprėptis