„Bytedance“ „Oculus Challenger Pico“ atsilieka šimtus, sustabdo agresyvią plėtrą


Kai praėjusiais metais „Pico“ pradėjo savo „Oculus Quest Challenger“ Kinijoje, tai padarė su puikiu optimizmu. Tikimasi, kad šviesa (295 gramai) ir prieinamos (420 USD), tikimasi, kad virtualios realybės ausinės, išleistos „Bytedance“ priklausančiam gamintojui, paskatins įvaikinti rinką, neprieinamą meta.

Šansai buvo prieš „Pico“. Jos pardavimai buvo lėtai, o šią savaitę „Pico“, kurį prieš dvejus metus įsigijo „Tiktok Parent“, inicijavo naują atleidimų raundą.

Šią savaitę „Pico“ surengė vidinį susitikimą, kuriame pranešama apie didelę pertvarkymą. Su šiuo klausimu susipažinęs asmuo pasakė „TechCrunch“, kad „keli šimtai“ darbuotojai buvo paleisti, palikdami „Pico“ su „mažiau nei 2000“.

Net po atleidimo „Pico“, koks jis yra šiandien, turi žymiai didesnį skaičiavimą nei 200-300 komanda, kai ji buvo įsigyta. „ShakeUp“ rodo, kad „Pico“ pergrupuoja, kad sumažintų išlaidas ir tvaresnį augimą po agresyvios plėtros.

Savo pranešime „Pico“ atstovas teigė, kad padalinys pertvarkė daugiau dėmesio skirti „aparatinės ir pagrindinės technologijos“.

„Mes dažnai vertiname savo verslo poreikius ir koreguojame, kad sustiprintume savo organizaciją ir geriau suderintume savo komandas su įmonės tikslais“, – teigė atstovas.

Dažni vertinimai iš tiesų reikalingi tuo metu, kai Kinijos ekonomikos atsigavimas post-Kovidas praleidžia lūkesčius. Remiantis rinkos tyrimų įmonės „CounterPoint“ duomenimis, Kinijos VR siuntos sumažėjo 56% per metus per pirmąjį 2023 m. Pusmetį.

Sumažėjimas „pažymėjo Kinijos VR rinkos dvejų metų augimo ruožą, apimantį 2020–2022 m. Ir grįžtant prie sąstingio būklės“,-sakoma pranešime.

Sumažėjimą lėmė keli veiksniai. Pirma, Kinijos vartotojai praleidžia mažiau silpnėjančią ekonomiką. Remdamasis „CounterPoint“ analize, „Pico“, norėdamas atšaukti ekonomikos atsigavimą, „Pico“ sumažino savo rinkodaros investicijas, dėl kurių buvo mažesnis siuntos tikslas.

Kitas prisidedantis veiksnys yra aukštos kokybės VR turinio trūkumas, reikalingas masiniam priėmimui skatinti. VR technologija vis dar yra kūdikių vystymosi stadijoje, kai aparatinė įranga laukia reikšmingų pažangų. Tuo metu, kai verslas sugriežtina diržą, „Pico“ atrodo tik logiška sutelkti dėmesį į savo aparatūros tobulinimą, o ne daug investuoti į turinio kūrimą.

Toliau pridedant savo pardavimų spaudimą, kad Kinijoje jaunimo žaidimai-neabejotinai viena didžiausių VR vartotojų kategorijų-yra „labai reguliuojamas, su sudėtingais turinio tikrinimo procesais ir teisiškai uždarytu ekrano laiku“,-siūlė Gavinas Newtonas-Tanzeris, „Mišrios“ šeimininkas. Realybės konferencijos baimė Azija. Reguliavimo kliūtys taip pat „apsunkina“ „Pico“ JAV startą, sakė Newtonas-Tanzeris.

„„ Pico “turi tvirtus pagrindus, tačiau pasisekė ir laikas prieš juos sąmokslo, todėl tam tikras restruktūrizavimo laipsnis buvo neišvengiamas dėl silpno vartotojų pardavimų“, – pridūrė jis.

„Nors aš tvirtai tikiu, kad vartotojas VR Kinijoje turės savo išsiskyrimo momentą, jis tiesiog nebus 2023 m. „B2B Market“ ateityje laikydamiesi galimybių kitam važiuoti vartotojų rinkoje. “

„Bytedance“ „Pico“ debiutuoja savo „Meta Oculus“ varžovu, tačiau išlieka iššūkiai



Source link

admin

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Draugai: - Marketingo paslaugos - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Karščiausios naujienos - Ultragarsinis tyrimas - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai -  Padelio treniruotės - Pranešimai spaudai -